Sunday 25 January 2015

Ett turkost fynd till






Nu trodde jag ju att jag skulle kunna vara lycklig med bara den ena av två kuddar i turkos som fanns i affären jag nämnde i går, men det var ju bara att lura sig själv. Vilken tur då att mina kurirer bor nära affären, och var på väg till oss senare under dagen, så jag fick hem också den andra utan att lyfta ett finger. DESSUTOM fick jag hem en ny vas i stället för den som ramlade i golvet och gick i kras tidigare i vinter. Svårhittat var den, och har varit slut för de mesta när mina kurirer letat efter den (på Ikea alltså). Sonens flickvän nappade åt sig sista i hyllan tidigare i veckan! Vasen går i samma färg som mina nya kuddar, så ni förstår att jag bara måste ha den. Happy days!



7 comments:

Kamomilla said...

Mmm... en sån turkos kudde skulle minsann passa på vår dagbädd nu, brevid telefonbordet!

alegni said...

Kamomilla,
I agree!

Annika said...

Snyggt!! Turkos är ju en så härligt färg också!! Love it!
SNYGGT gästrum ni har också!!!
Kramar!!

alegni said...

Annika,
jag överraskar mig själv genom att fortfarande efter flera år gilla färgen, jag som brukar vara så ombytlig.
Välkommen att besöka rummet! Kramar!

alegni said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Fint med turkost till våren!
Ha en fin vecka! kram!

alegni said...

Sabina,
fint och fräscht. :)
Tack, och det samma! Kram!