Thursday 20 March 2014

Att (nästan) lura sig själv





På samma Fb-loppis där jag i förra veckan hittade tekannan dök det häromdagen upp en skål i samma serie. Jag har visserligen en likadan sedan tidigare, men jag tänkte vara smart och ha den nya i mitt presentlager att ta till när behovet plötsligt uppstår och jag inte hinner tänka ut något annat. HAHA, who am I kidding? Skulle jag verkligen ge bort en så fin sak när jag väl fått hem den? Nå, så klart inte! Så nu har vi ett par sådana här tvillingar hemma. Och jag är säker på att den dagen snart kommer då vi absolut behöver två likadana!




5 comments:

Kamomilla said...

Typiska alegni-resonemang! Lol :)

Syssis små funderingar said...

Lurendrejeri ��

alegni said...

Kamomilla,
tycker du?!? ;)

Syssi,
ja, verkligen. :)

Linda said...

Nu vet jag vem jag ska bjuda på födelsedagskaffe i november! Ge int bort den innan dess! ;)

alegni said...

Linda, försök inte! Jag vet att du har en redan, du också!