Tuesday 31 December 2013

Gott nytt år!






Inte många timmar kvar av 2013 nu. Jag tycker inte det är många veckor sedan vi senast firade nyårsafton, men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt. I så fall måste detta ha varit det roligaste året hittills. Åtminstone har det varit roligt att få ha gubben nära, så nära 24/7. Inga större omvälvande händelser har vi att se tillbaka på under året som gått, och gott så. Jag tycker bäst om när livet flyter på utan större ups and downs.

Allt gott under det nya året önskar jag både er och oss. Ta hand om er själva och varandra! Puss och kram!

11 comments:

Annika said...

Gott Nytt År!!!
Tack för alla dina inlägg, kommentarer och lajks!!
OCH för att du KOM till Vasa Flygplats i slutet av augusti!!
FINA fina DU!!!
I sommar hoppas jag att vi ses!!
KRAMAR!!!

Snäckskalsdalen. said...

Gott Nytt År!
Och vi hoppas det blir ett lika angenämt nästa år!
Agneta kram

Margot said...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

Syssis små funderingar said...

Gott Nytt År 🎇

lyckobo said...

Samma här,ett lugnt och tryggt år, precis som jag också vill ha det! Hoppas ditt 2014 blir minst lika bra!
Gott Nytt År!

Nette Cecilia said...

Gott nytt år ,Nette

MINA TVÅ HEM said...

Ha ett Gott Nytt År!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Gugis Pärlor said...

Gott nytt år!

Kram Gugi

Anonymous said...

Ännu en önskan till er om ett gott nytt år :)
Får se vad det nya året bär med sig, alltid lite spännande...

Kramkram!
A-C

Odin said...

Jo åren rinner på och nu ligger ett helt nytt år igen framför oss. Det gångna året ligger bakom och jag ser endast fram emot det nya som jag tänker leva en dag i taget av.
Hoppas du får ett riktigt bra nytt år!

Kram på dej!

Liljas Corner said...

Det låter som en bra tillvaro. Önskar att ditt 2014 blir riktigt gott. Nyårskram!