Friday 19 April 2013

För tre år sedan



I morse slog det mig att det är exakt tre år sedan vi jobbade oss hem land- och sjövägen från England. Vilket äventyr den resan var. Det var inte så värst roligt medan vi stressade oss genom halva Europa, men det är något att komma ihåg och berätta om för barnbarnen (som vi hoppas få) längre fram. Tänk vad ett askmoln kan ställa till med.
HÄR (klicka) kan du läsa om resan ifall du inte redan gjort det tidigare.

Trevlig helg till alla er som tittar in här. Nu ska vi njuta av den efterlängtade våren!

6 comments:

mammaxtre said...

Men oj vad tiden går fort, är det tre år sedan det eländiga askomolnet ställde till det så.

Ha en fin lördag

Susanna/Huvikumpu Living said...

Oi minkälainen matka teillä olikaan kolme vuotta sitten, huh huh! Olinkin jo aivan unohtanut tuon tuhka jutun silloin. Kivaa kun linkitit aikaisempaan postaukseen, sitä oli kiva lukea :) Aurinkoista päivää!

StrandviksVillan said...

Tänk att det redan är tre år sedan! Vilken tur att ni tog er hem igen :) kram på dig!

Annika said...

Var det så länge sen!!
Ja, jag minns det tydligt.
En spännande hemresa blev det iaf :-)
Kram!

Kamomilla said...

Va??? Skulle nån ha frågat mig hade jag sagt att det var ifjol!!

Så Vitt Jag Vet said...

Sån härlig historia, men så var det ju inte då ni var mitt inne i det hela...
du skriver så bra!
Kommer ihåg att mannen min åkte ned till Tyskland med bil på jobbresa då inga flyg gick..
Kraam
Sanne