Monday 10 September 2012

Call Me Crazy


Ibland överdriver jag saker och ting lite grann (men bara lite), till exempel när jag inte nöjer mig med en ny väska, utan måste ha tre nya inför en ny väsksäsong. Den minsta, den som ligger längst fram i bilden, fick jag av gubben på vår 22:a bröllopsdag. Eller egentligen någon dag innan. De två andra köpte jag i London. Jag kunde inte välja färg, så gubben föreslog att jag skulle köpa båda två. Vilken man, eller hur? Jag kan inte resa till de brittiska öarna utan att köpa hem åtminstone en väska varje gång. Fast ofta köper jag visst två.

11 comments:

Teija said...

Semmosia me naiset vaan ollaan :D (Ja kiva mies sulla!) Laukut on ihania, ja niitä pitääkin olla vähän joka lähtöön. Itse sain onneks just kirpparilla myytyä pari vanhempaa..

Nää sun uudet on kauniita, tykkään esp. tuosta espritin!

Så Vitt Jag Vet said...

Vou det var inte illa... Ja karlar de kan överraska !
Kraam
Sanne

En vacker vardag said...

Den mannen vet hur en slipsten skall dras :-) Snygga väskor alla tre. Är Londonväskorna från Accessorize? Det är en affär jag saknar hos oss. Deras barnkläder och accessoarer är helt i en egen klass.

Ljuvliga Englandsbilder du bjöd på förresten!

Ha det gott! Kram

Snäckskalsdalen. said...

Och den mannen kanske du kan låna ut ett litet slag? Tack, det var snällt! Väskorna är jättefina och jag förstår till fullo att du inte kunde välja!
Agneta kram

Linda said...

Håhå, de va snygga väskor! Alla tre! Skulle heller inte ha kunnat välja! Skönt om maken (och priset) tillåter att man köper alla färgerna! ;)

Annika said...

Helt rätt!
jag är likadan.
Snygga är de också!!
Gillar dem alla.
OCH en bra MAN det är BRA att ha :-)
Kram!!

Nette Cecilia said...

Väskor jaja svårt att hitta den 100procentigt bästa så ta två .Nu har jag börjat tillverka dom själv också .väskor är nog en tjusning för mig också när jag far någonstans ,kram Nette

Livet på Vestergård said...

Ja, man behöver dem faktiskt i båda färgerna :) Jag saknade en större svart väska och i dag hittade jag en väldigt förmånligt!

Bella said...

Klart du skulle ha en i varje färg!! Fina väskor du köpt och din man, vilken man, kan jag skicka sambon på kurs hos honom :)

Hoppas veckan börjat bra!

Kramar Bella

StrandviksVillan said...

Tycker nästan du kunde donera mig en väska, jag som är så utan... ;)

Jättesnygga alla tre!!

trollmor said...

Det känns skönt att se det finns fler som har väskor som en last. Har själv spanat in en väska på Åhlens och jag försöker motivera köpet som jag tror det blir. Den var bara lite dyr för min plånbok.
Kram