Wednesday 22 August 2012

Vackraste buketten II



Nu har jag inte bara fått en, utan hela två vackraste buketter! Den här andra fick jag i går, och den har bloggvännen Nina gjort alldeles själv! 


I går kväll blev det lite födelsedagsfirande igen. Jag hade erbjudit Nina att komma hit för att tömma vår sista vinbärsbuske, och då passade jag på att bjuda in Ann-Christine samtidigt, de är ju varandras svägerskor, de två. Ann-Christine (jag visar presenten hon gav i ett inlägg senare) kom någon timme tidigare, så vi hann med ett besök bl.a. på Quriosa innan Nina anlände med hink och blombukett. Tack för uppvaktningen och sällskapet, vänner. Hoppas vi ses snart igen.

4 comments:

ACStyle said...
This comment has been removed by the author.
StrandviksVillan said...

Det kan aldrig bli too soon när det gäller att träffas!
Tack själv för sällskap och smarrigt fika!
Kramkram!

Snäckskalsdalen. said...

Kul med trevligt besök och vilka fina buketter du fått! Med all rätt. Jag ber att få gratulera lite i förväg till dagen.....Agneta kram

Drömgården said...

Vilken fin bukett! Hon är nog så duktig Nina ;)