Friday 15 June 2012

Fira och bloggträff


Jag tycker ju att det finns en hel del att fira här i världen, så i går köpte jag en bakelse till min älskling, som blev tvungen att fira vår 22-åriga förlovningsdag i all ensamhet medan jag förlustade mig med mina bloggvänner på annan ort. En dikt fick han också, men den håller vi för oss själva...


Bloggträffen ordnades på Cornelia i Närpes, där vi fick frossa i inredningsartiklar och kläder, äta gott och framför allt umgås med likasinnade nördar. Tack för trevligt sällskap, allihopa! Inne hos Kicki finns en lista på alla deltagare, och jag förmodar att det så småningom dyker upp ett och annat inlägg om träffen hos några av dem.


10 comments:

Livet på Vestergård said...

Man ska absolut ta vara på alla tillfällen att fira :) Maken uppskattade säkert din omtanke.
Ja visst hade vi en tevlig gårdagskväll!

Ann-Mari said...

Mysigt att du skriver dikter åt din man :)
Jag tror nog att jag också vänjer mig vid 50, såsom vid alla andra åldrar. Man får bara hålla sig sysselsatt, och vara som man känner sig :-)
önskar dig en fin fredag
Ann-Mari

Annika said...

SKA bli SÅ kul att ta få ta sig en närmare titt på Cornelia i sommar.
Jag vet ju precis var den ligger.
KUL med ny affär.
OCH kan man dessutom fika också så är det ju skitbra.
Tycker Närpes har dåligt med fik, bara "muttron" och där har det liksom stannat i 80-talet...
Förstår att bloggträffen var jättekul!!
Kram!!

Snäckskalsdalen. said...

Du är inne i en riktigt firar och bloggrusch! Gott.
Agneta kram

Louise said...

Jaaa jag får säga det igen...synd att avstånden är så långa....Ni hade säkert en fin kväll!

Skogsdoft & havsbris said...

Så mycket trevligheter du haft på sistone! Och den där bloggträffen lät ju helt super, synd att jag helt hade missat den! :(

Lyckoslanten said...

Du sköter om din gubbe du! Jag är glad över att ni fick en fin kväll ni andra! Det lär bli gala här i kväll. ;o)

StrandviksVillan said...

Javisst hade vi en toppenkväll - den blev bara för kort... En orsak att snart göra om det! :)

HWIT BLOGG said...

Härligt! Fina bilder...
Önskar dig en en härlig helg!

Titti

Unknown said...

verkar som ett intressant ställe det där! va roligt att ni samlades till en trevlig kväll!
susanne