Tuesday 20 March 2012

Colorful


Sa jag att jag har vackra tulpaner hemma? De här dubbla, eller flerdubbla, tycker jag är helt outstandingly beautiful!

Och när jag nu en gång börjat brassa på med färger här hemma, plockade jag fram min söta citykanin. Jag slängde ett getöga på kalendern och märkte att påsken ju faktiskt närmar sig med stormsteg! Vem hade kunnat tro det? Efter påsken får vi definitivt vända blicken mot sommaren den sköna. Då tänker åtminstone jag vägra vintern för den här gången.


8 comments:

Annika said...

De där tulpanerna är helt underbart vackra!
OCH kaninen så söt.
Visst, påsk är det ju snart, och sen sgs sommar, iaf här :-)
Kram!

Ninette said...

Åh, så vackra tulpaner!

lyckobo said...

Härliga tulpaner, och vilken tuff citykanin! Visst blir man glad av färger, men själv tröttnar jag dessvärre lika fort..men trevligt den tid det varar :)
Ha det bra!

Lyckoslanten said...

Så rolig du är! Ja kära nån så många bilder man kan ha av en tulpanbukett! De är vackra de där!
Gillar uttrycket "kasta ett getöga"! Men det börjar bli bråttom med påsken märkte jag på jobbet idag! Det är ett och annat som ska behandlas! ♥

Gugis Pärlor said...

Jag har då aldrig sett snyggare tulpaner!

Kram Gugi

Vallypee said...

Ingela, your blog continues to amaze me. It is just too beautiful. It is also a very peaceful place and I love it for that too. I wish I could understand your words but the pictures tell the stories well enough. Lovely.

Kamomilla said...

Jösses, såna tulpaner vill jag också ha! :)

StrandviksVillan said...

Verkligen ljuvliga, har inte haft såna på länge själv.
"Brassa på med färger"? Fniss, nåja ;)
Så söt så, den lille kaninen.
Tänkte precis som Ann-Lis skrev, du e kul du :D

Hoppas allt går finemang idag nu då! kramkram!