Sunday 13 November 2011

Lördagsshopping


Trots att de flesta kunderna på Quriosa är kvinnor, råkade det sig så att båda herrarna som besökte gårdsbutiken vid detta tillfälle fastnade på mina bilder. 


Säde får man frossa i julgrejs just nu!



Som tack för att gubben gjorde mig sällskap i inredningsaffärerna i dag, bjöd jag honom på fika på nya kondiset Sweet Vaasa. Det hade han inget emot, och som en extra bonus - förutom stans godaste bakverk - fick vi sällskap vid bordet av en av hans gamla vänner med fru.

Kolla in förra inlägget om du är intresserad av en bloggträff i början av december. Några platser kvar fortfarande!

7 comments:

Livet på Vestergård said...

Vilken trevlig lördag ni hade!
Ser att du bjudit till träff. Som det ser ut nu är jag borta den dagen annars hade det varit riktigt roligt!
Ha en fin söndag! Kram Kicki

Lyckoslanten said...

Min chaufför råkade av misstag ta fel fil när vi kom från Gerbyhållet och missade Brändövägen. ;o)
Så fina grejor i inredningsaffärerna nu! Visst var han värd besöket på nya stället! ♥

Kamomilla said...

Vilken härligt dag!

StrandviksVillan said...

Frestelser, frestelser...
Ser väldigt fint ut på båda ställena.

Hoppas ni har haft en bra farsdag! Det har vi :)
kram på dig!

lyckobo said...

Ojoj, mycket vill ha-saker på detta ställe!!! Skulle så gärna ha lite av den röda Greengate serien nu till jul, några koppar, och fat, och.... Skönt med utflykter ibland!
Ha en bra kommande vecka!

En vacker vardag said...

Vad snäll han är din man som följer med dig på shopping :-) Hoppas att ni har haft en skön helg.

Ha det gott! Kram

Annika said...

Å där hade jag också velat handla, och fika!!
Superfina saker!
Kram!