Wednesday 9 November 2011

Ljuspunkter i tillvaron



I går var jag en sväng till hemstaden för att hämta hem mor som tillbringat några dagar hos sin syster. Planen var att inredningsshoppa en stund, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig och stunden blev mycket kortare än jag hade räknat med. Helt tomhänt kom jag dock inte hem, några småprylar hann jag hitta under min snabbis genom inredningsaffärerna. De här ljuslyktorna från Miljögården som jag hittade på Sunds kunde jag förstås inte motstå, i synnerhet som de knappt kostade någonting alls. Och faktum är ju att jag inte har några ljuslyktor sedan tidigare. Typ...


9 comments:

Så Vitt Jag Vet said...

Vackert ! Man inner inte alltid med allt man planerar...
Kanske du istället träffade trevliga människor och blev fast med munnen..
Ha det gott !
Kraam
Sanne

Nette Cecilia said...

Underligt det där med ljuslyktor dom förökar sig som kaniner ,vackra är dom ,kram Nette

Annika said...

Ja, jag måste hålla med Nette Cecilia. Ljuslyktor och ljusstakar förökar sig ständigt :-)
Dina är ju jättefina!!
Kram!!

Livet på Vestergård said...

Vackra! Nu behöver vi en massa ljuspunkter.
Jag fick faktiskt lov att rensa bort en hel del ljusstakar nyligen, så nu får jag nog klara mig med de som finns ett bra tag framöver.

RockMom said...

Ljuslyktor kan man aldrig nånsin få för många av. Så det så!

Bella said...

Ljuslyktor kan man aldrig ha för många av och särskilt inte om de är så fina som de som du köpt :)

Kramar Bella

StrandviksVillan said...

Så söta lyktor!
Den där grå har visst varit med på flera bilder på sistone ;)

Näe, det är sällan man hinner allt man tänkt... Som vanligt har jag massvis med planer för den kommande långhelgen, får se då hur det blir.

Ha det så bra vännen!
kram!

StrandviksVillan said...

Hahaha - tror du inte jag märkte det? :D

Kickan Style said...

Jätte söta lyktor. Sådär charmigt gammeldags!!

Ha en fin helg!
(önskar det redan nu eftersom jag knappast hinner imorgon eller resten av helgen)