Thursday 17 November 2011

Bli inredare?



Precis som flera andra bloggare har gjort, tänkte jag slå ett slag för en bok som nyligen kommit ut på marknaden. Boken är skriven av Holger Wästlund och heter Bli inredare - Så skapar du din drömkarriär steg för steg.

I boken har Wästlund sammanställt 400 tips för dig som drömmer om en karriär inom inredning. Tipsen omfattar allt från vilka grundkunskaper du behöver, praktiska råd om hur du startar upp din verksamhet, hittar din nisch och tar betalt för dina tjänster till att beskriva vilka olika inredningsstilar det finns. Som egenföretagare tycker jag att de tips boken ger i många fall också kan tillämpas i andra branscher, och det hade varit användbart att ha något liknande att ty sig till när man själv satt där med alla sina frågor före och i början av ”karriären”.

Mera information om boken hittar du här: http://bli-inredare.se/



2 comments:

Nyanser av vitt said...

Tack för boktipset. Nej nästa vecka ska jag inte till Helsinki men den 13-14/12 är jag där igen. Är du där då :O)?
Kram Agneta

Nyanser av vitt said...

Ja det tycker jag verkligen. Du är så välkommen :)