Saturday 14 May 2011

Mera växthusbilder



Tomatkörkan har begåvats med lite nya grejs den här veckan. Vad annat kunde man vänta sig. En hylla och krokar är ju nästan ett måste i ett krypin som detta, inte sant? Dem köpte jag på Säde. Dreamskylten på hyllan fick jag av min väninna Wivan förra veckan. Hjärtat och skylten som hänger på krokarna är också gamla gåvor, dem fick jag av Kicki och Miabloggträffen hos oss förra sommaren.

Man blir lite kall om rumpan om man sätter sig på stolarna efter en sval natt, så sittdynor var ett måste. Dessa hittade jag på samma ställe som själva möblemanget, d.v.s. på Plantagen.

Den rosa vaxduken med stjärnor på kommer också från Säde. Bordet som den ligger på ska jag visa i morgon. Stay tuned.

11 comments:

RockMom said...

Så tjusigt! Måste komma ut och inspektera det live nån varm sommardag. Så får du träffa bubblisarna åxå :)

Odin said...

Så vackert och mysigt du inrett.
Blir ett härligt ställe att sitta och mysa på i sommar.

Kram på dej!

Teija said...

Ooooh!!!

Syssis små funderingar said...

Å så ljust och fint, där kommer du säkert att sitta ofta och njuta:)

Nilla Q said...

Jag har ju inte varit här på ett tag, så vad roligt det var att se det vackra växthuset:-) Helt fantastiskt fint!! OM jag är imponerad av din man! Och då inte bara för bygget utan för tårtan också. Den såg ju såååå god ut!! Min favorittårta...

Kram Pernilla

Så Vitt Jag Vet said...

Helt ljuvlig din tomat körka är innanför...
Försökte kommentera tidigare idag men uppkopplingen var så långsam att det inte lyckades.... Så är det att vara ute på en ö...
Snygg är din hylla...
Nu tummarna upp i Eurovisionen!
Kraam
Sanne

Kamomilla said...

Det är riktigt "alegnigt" där!!

Gugis Pärlor said...

Ljuvligt med vitt och rosa! Ha en toppenhelg!

Kram Gugi

Louise said...

LOVE IT! Själv fortsätter jag att drömma....;)

nattugglan said...

så himla fina krokar!!..o sittdynorna va snygga!

Galleri MochB said...

Vi kommer gärna på bloggträff igen, och inspekterar allt vackert i växthuset :O)